Çarşamba, Ağustos 25, 2010

Alışverişe gidiyoruz

Bir yerlere gitmek onun için her zaman heyecan kaynağı. Hepimizden önce onu hazırlıyorum ya, çıkıp kapıya beklemeye başlıyor. Oyalansın diye keçiboynuzu tutuşturdum eline. Muğla'dan almıştık bir torba. Ye ye bitmedi. Bizimki ilk tattığında arabadaydık. Önce adı komik geldi. Keçi bonuzu diyip durdu. Ben bir tanesini tutup kendime kulak yapınca kıkırdadı. Sonra arka koltuğa uzattım bir tane, hevesle aldı. Ağzına soktu, biraz yaladı, biraz ısırdı. sonra ben biraz koparıp verdim. Yuttu ama bir yandan emindekini bana uzatırken yorum da gecikmedi:
-Bitti bu, beğenmedim.
Ama sevdi galiba sonra, baksanıza nasıl kemiriyor.


Hadi ama, keçiboynuzum bile bitti, sizi bekliyorum....

Ay elbisem buruşucak ama yoruldum, çömeliyim bari şöyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder