Çarşamba, Aralık 09, 2009

etek boyu


Kızıma Eda halasının aldığı bir elbise üstündeki. Geçen sene almıştı ama mevsim uymadı, uygun ayakkabı bulamadık derken hiç giydirememiştim. Boyutlarımız da 6-9 aylık! Elbise de acayip şık, üzülüyorum fena halde. Bayramın ikinci günü bir deneyelim dedik babacıkla, bir de baktık ki elbise cuk! Sadece boyu kısa. Bu da canıma feda çünkü bayılıyorum kız çocuklarının böyle kıçlarının tepesinde etekle dolaşmasına, çok şirin oluyorlar! Sonra arkadaşlarla da konuştuk, bilmem farkedeniniz mi var mı, bebeğinizin ayına uygun elbise aldığınızda etekleri dizin epey altında oluyor, hatta bileğe daha yakın! Üstelik benim kızım yaşıtlarına göre boylu bir çocuk!!! Eskiden de böyle miydi acaba diye düşündüm, işte düşüncelerim ve insanlarla yaptığım fikir teatileri sonucu : artık özellikle uzun yapıyorlar etek boylarını! bebeklerden söz ediyoruz ya!!!!c Yuhhhh! İşte çözümüm kızıma küçük elbiseler almaya başladım. Bedende hiçbir sorun yok. Ama boyları kısa. Ohhh be, çıtır çıtır gezsin bücürüm!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder