Çarşamba, Eylül 01, 2010

Sakız fenomeni

Bu cimcime 3 ayrı evde büyüdüğünden olsa gerek, her seferinde benim bilmediğim bir adetle dikiliyor karşıma.
-Anne, şeker yiycem ben.
-Olmaz annecim, karnın aç.
yemek yeniyor. aradan 1 saat geçmiş. Seninki dikiliyor karşıma:
Yemek yediiiiiim, şimdi şekeeeeeeeer.
İki elini yana açıp tataaaaam şeklinde bir duruşu var ki, yerim onu ben.
Şeker vermek istemiyorum ya, bu sefer yeni bir bahane buluyorum.
-Aşkım uyuyacağız ama birazdan...
-Uyanınca şeker tamam mı?
Tamam caadı, tamam!
Ha, madem şeker vermiyosun, neden evde şeker var mı diye merak edildi?
Benim dışımda gelişti diyelim.

Gelelim sakıza. Bağımlılık gibi bişey geliştirdi sakıza karşı. Ama o kadar uyanık ki, ağzına alıyor tadı geçince yenisini istiyor. Buraya kadar normal tabii, ama tadı geçen sakızı yutmasa keşke! İçinde sakız ağacı çıkacak diye çoook korkuyorum. Şaka bi yana, sahiden bir zararı olur mu acaba?



Baaaaaak sakızım benim bu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder